……

– – Noć!

– – U njoj ja!

– – Sam, ili sa tobom!

– – Duboko, u sebe udišem opojne mirise svijeta oko sebe, i u obilju tražim … tvoj!

– – U zvucima se sigurno krije i onaj – koji pravi tvoja kosa dok bezglasno šušti po bijelom licu. Znam ga i uzimam, plavim svoju dušu melodijom ljubavi. Volim te!

– – I, za tren, za samo jedan trenutak svoje prolaznosti želim nešto za sebe – da slušam kako dišeš.
Da ti se ušunjam u snove, i da se kao pauk – sa stropa tvoje sobe spustim tačno iznad mirisa lotusa.

– – Da poljupcima svojim opletem mrežu – a prstima nacrtam sva sazvjedža na tvome ramenu. I da … od tvojih lasi napravim svoj životni put!!!

– – Da ti priđem, toploj od sna, razuzdanoj od snova i da svojim dahom ugrijem tvoja bedra.

– – Da te zavedem lakoćom svog postojanja i da te uzmem povjetarcem razvratnog daha.

– – Da ti jezikom oslušnem puls na mekom zapešću, obrazom osjetim grč u stomaku i poljupcem očutim požudu na prsima.

– – I onda dođem, kao usud, pa usnama kao vampir probam tvoj vrat, lagano – sasvim bezimeno da ti ostavim svoj pečat.

– – I … kad mi se predaš … da te uzmem. Na tom kamenu, na oltaru ljubavi i požude … večeras HOČEŠ biti moja …

– – A sutra … ljubavi …

ehm
Pitajte moga Kuma Umornog na umor.blogger.ba

19 komentara

  1. @Melly – uzivajte:)
    @Alan – jesi li siguran? A sta ako je ovo nesto sasvim drugo?
    @Realista – Ti bi Alanu mogao biti mentor, samo mu ne daj da drkedrke john:)
    @Riba – Naucice Alan, znam da moze, ali je pitanje da l’ hoce?

  2. Ugalj, naravno … zato je i pisano … samo sam cekao da neko nacne … ovo je borba rijecima protiv ovih mladjahnih. Paucina od rijeci, a ne k'o ova mlada generacija:

    ‘Srce mi kuca
    mora da je od nabreklog kurca
    kad mislim na tebe
    da li ti se stuca
    ili ti u pici nesto kuca’

    Eto im zavodnicke romantike. Pa nije ni cudo kad procitas: 16-godisnja E.J. iz H. scapom odalimila 32-godisnjeg H.H. jer joj se udvarao krompirom?

  3. ma kazem ja, ali mi ne vjeruju!
    ok-ugljeni konta da je zajebancija, ali nije ..fakat!
    eto kako zivotinje njufaju, tako valjda i mi.
    spominjes guzu-to je nesto MOJE..sta cu!
    ali je miris …haj bolan EHM, iskopaj to negdje, naucno dokazano…vidis da ugljeni ne shvata moju tezu o mirisima!

Komentariši